Biolife doo Sarajevo je 100% domaća firma osnovana 2018. godine, sa adresom u Sarajevu, glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Od 2018. godine, Biolife proizvodi kečap i majonezu i do partnerstva sa Sinalkom, to su bili njegovi glavni proizvodi. Partnerstvo sa Sinalco International Brands je počelo krajem 2019. godine potpisivanjem eksluzivnog ugovora o proizvodnji i distribuciji za tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Sinalco, kao brend je prisutan na bosanskohercegovačkom tržištu od 2002. godine kada je vlasnik licence bio Teloptic d.o.o. Sarajevo. 2013. godine, Milkos d.o.o. Sarajevska mljekara je postala vlasnik licence za proizvodnju i distribuciju za bosanskohercegovačko tržište. U Bosni i Hercegovini, Milkos je poznat kao proizvođač mlijeka i mliječnih proizvoda a ne kao proizvođač sokova i zbog toga je Milkos odustao od proizvodnje sokova. Biolife d.o.o. je odlučio da investira u proizvodnju osvježavajućih pića i kupio je od Milkos d.o.o. proizvodnju sokova zajedno sa fabrikom, radnicima i mašinama za proizvodnju. Danas Biolife d.o.o. proizvodi 9 različitih Sinalco okusa u PET bocama: 330 ml, 500 ml, 1000 ml, 1500 ml, 2000 ml i 2250 ml. Biolife ima 35 radnika u proizvodnji, dvije linije za PET i dvije TetraPAk linije koje rade u dvije smjene tokom cijele godine. Sinalco proizvodi su distrbuirani kroz distribucijsku mrežu jedne od najvećih distribucijskih kompanija u Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori i ponosni smo što su Sinalco proizvodi dostupni u svakom dijelu Bosne i Hercegovine i Crne gore.
HISTORIJAT
Čarolija je započela 1902. godine, kad su proslavljeni naturopata Friedrich Eduard Bilz i vizionar industrijalista i stručnjak za pića Franz Hartmann proizveli piće Bilz-Lemonade. Željeli su da proizvedu vitaminsko piće revitalizirajućeg okusa koje bi radnicima omogućilo osvježenje. Mi danas slijedimo tu istu misiju: da svima omogućimo osvježenje. Naš naziv je postao sinonim za kvalitet, okus i svježinu, i gdje god u svijetu da vidite naš slavni logo, znat ćete da ste odabrali proizvod koji utjelovljuje ove vrijednosti.
Od 1905. do 1963. godine
Nakon natjecanja za odabir naziva koje je održano 1905. godine, nastao je Sinalco. Naziv je inspiriran latinskom frazom „sine alcohole“ (bez alkohola) i globalno kao zaštitni znak. Logotip „Red Dot“, zahvaljujući kojem je Sinalco odmah postao poznat u svijetu, je razvijen 1937. godine. Klasična Sinalco flaša je kreirana 1950. godine – taj revolucionarni dizajn je osigurao da u 1960-im brand postane općepoznati naziv.
Od 1964. do 2000. godine
Sinalco je tokom burnih šezdesetih postao najomiljenije bezalkoholno piće u Evropi. Legendarni džingl, „Die Sinalco schmeckt“ je usvojen 1979. godine kao zvuk Sinalca. To je zvuk koji još uvijek odzvanja i kojeg se nostalgično sjećaju u cijeloj Njemačkoj. Nakon uspješnog oglašavanja džingla u Njemačkoj i uvođenja naše legendarne flaše, Sinalco postaje gotovo pa sinonim za limunadu. U drugoj polovini 20. stoljeća smo zadržali naš prepoznatljivi logotip „Red Dot“ i proširili se diljem Evrope i globalno. Čak i nakon uvođenja modernijeg izgleda flaše kojim smo obilježili milenij, u srži našeg identiteta smo sačuvali logotip „Red Dot“.
Od 2001. do 2009. godine
Sinalco je tokom prvih godina 21. stoljeća išao ukorak sa novim milenijem, te smo proširili asortiman kako bismo u svijetu predstavili nove i uzbudljive senzacionalne okuse. Svoj 100. rođendan smo proslavili 2005. godine. Od 2007. godine je udruženje „Njemački standard“ Sinalcu dodijelilo priznanje „Brend stoljeća“.